Belangrijke stappen voor een On-Page Zoekmachine Optimalisatie (SEO) strategie

In het algemeen is zoekmachineoptimalisatie (SEO) het proces van het verbeteren van het volume of de kwaliteit van verkeer naar een website van zoekmachines via “natuurlijke” of onbetaalde (“organische” of “algoritmische”) zoekresultaten. On-Page SEO is het proces van het verbeteren van het volume en de kwaliteit van het verkeer naar een website van zoekmachines via “natuurlijke” of “niet-betaalde” (“organische” of “algoritmische”) zoekresultaten. Een groot deel van dit proces bestaat uit het aanpassen van een webpagina zodat deze goed geoptimaliseerd is voor de zoekmachines. Dit artikel is een samenvatting en uitleg van 4 gerelateerde stappen voor een on-page SEO strategie. Elke stap is een cruciaal onderdeel van een algemene SEO strategie, en alles bij elkaar kunnen deze stappen uw website helpen om de top van de zoekmachines te bereiken en meer gratis zoekmachine verkeer te krijgen.

1) Maak een relevante title-tag

Zorg ervoor dat de title-tags van uw website pagina’s relevant zijn voor hun inhoud en onderwerp. Wanneer u voor meerdere trefwoorden op een pagina rankt, wilt u de title-tags interessant en opvallend houden, terwijl u toch de meest relevante trefwoorden opneemt. Misschien wilt u zelfs een plek of twee toevoegen in de title-tag voor uw No. 1 prioriteit trefwoord.

2) Gebruik H1 en H2 heading tags

Anker tags (H1, H2, H3, enz.) hebben nog steeds een groot belang bij de zoekmachines. Als u zich richt op uw primaire zoekwoord voor die pagina of site, dan zal het gebruik van het primaire zoekwoord als de ankertekst voor het linken naar die pagina uiterst belangrijk zijn. Wees voorzichtig dat je je anchor tags niet door elkaar gebruikt. Als je dat doet, dan kan je bestraft worden.

3) Start een content marketing strategie voor uw site

Als u regelmatig blogt, dan weet u al hoe belangrijk content marketing is! In feite, als u nog niet begonnen bent met uw content marketing campagne, dan moet u er nu mee beginnen. Schrijf een paar blog posts over uw bedrijf, uw websites, uw recente aanwervingen en alle andere interessante nieuwtjes. Een geweldige manier om uw bedrijf te promoten is om social media te gebruiken om in contact te komen met klanten. Gebruik Facebook, Twitter om in contact te komen met klanten en potentiële klanten. Bijvoorbeeld, als u een restauranteigenaar bent, waarom post u dan geen foto’s van uw nieuwe menu in uw restaurant of plaats Giveaways voor menu items die u beschikbaar heeft voor openers. Er zijn veel sociale netwerken waar u dagelijks berichten kunt ontvangen. Posten op Facebook is bijzonder gemakkelijk. Klik op de “Vind ik leuk”-knop op de Facebook-pagina. Vertel bezoekers in het beschrijvingsvak wat ze eraan zullen hebben. Dit staat gelijk aan hits naar uw website.

 

 

4) Identificeer uw belangrijkste prestatie-indicatoren (KPI’s)

Stel je voor dat je weer terug bent bij het begin, en je analytics weer bekijkt. Waar komen uw bezoekers? Hoe lang blijven ze? Wat bracht hen naar de site? Als SEO professional zou je manieren moeten vinden om die bezoekers op je site te converteren. Dat kan uw kop op de webpagina zijn, links in de navigatie of links van andere sites. aanknopingspunten, zou je dat kunnen noemen. Hoe kunt u daar gebruik van maken? Met behulp van uw analytics service, zou je kunnen beginnen met de zoekwoorden die verkeer brengen en dan proberen om harder om ze te verbeteren.

In mijn hosting optimalisatie diensten bedrijf, gebruiken we Google Analytics om de statistieken van onze site te controleren. Deze dienst is gratis, gemakkelijk te gebruiken en biedt voldoende gegevens om beslissingen te nemen. We vinden dat het een geweldig hulpmiddel is bij het maken van deze beslissingen. Na verloop van tijd, vinden we dat we kunnen vertrouwen op die statistieken meer en meer.

In dit artikel zal ik illustreren hoe je Google Analytics kunt gebruiken met een dashboard en enkele van de basisprincipes om een doorlopende content marketing strategie voor je blog te creëren. Hier is een overzicht van wat u kunt doen met Google Analytics als u WordPress gebruikt.

Eerst en vooral moet u zich aanmelden voor Google Analytics als u dat nog niet hebt gedaan. Als u een WordPress blog heeft, kunt u de gratis Analytics account krijgen door naar Google Analytics te gaan en uw blog in te dienen. Als u een commerciële of e-commerce website heeft, kunt u een Google-account aanmaken voor uw website en de instructies volgen om u aan te melden voor uw account. Beide accounts zullen u voldoende informatie geven om aan de slag te gaan.

Nadat u zich hebt aangemeld voor uw account, leidt Google u door de eerste stappen van het installatieproces. Afhankelijk van het type van uw website, zult u de eerste stappen in het installatieproces willen voltooien en vervolgens beginnen met het configureren van uw website-enquêtes. Afhankelijk van het type website kunt u een deel van de eerste instellingen binnen uw WordPress-dashboard uitvoeren en een ander deel daarbuiten.